piątek, 2 października 2020

HUMANISTA ROKU - PYTANIA 2.10

 Klasy I-III

Tekst z lukami - rz i ż


Uzupełnij wyrazy w zdaniach brakującymi literami rz lub ż. Powodzenia ! 


And__ej ma odwa__nego tatę, który jest __ołnie__em.


Nad __eką widzieliśmy __miję, która później schowała się w k__akach.


__ona Krzysztofa jest sp__edawczynią w sklepie z wa__ywami.


Gra__yna lubi przebywać w towa__ystwie swoich kole__anek.


Boli mnie b__uch, poniewa__ zjadłam za du__o po__eczek.


Ka__dy z moich p__yjaciół mówi mi, __e w tym tygodniu przyjdzie

bu__a.


W zoo mieszkają takie zwie__ęta jak __yrafy, __ubry czy też wę__e.


Mama k__yczy na G__egorza, dlatego że nie wy__ucił śmieci.


Ude__yłem w wysoki krawę__nik moim samochodem cię__arowym.


Le__ę na gorącej pla__y i jem __ółtą b__oskwinie.


Klasy IV-VIII

Określ części mowy w zdaniu:

Moja mama uszyła wczoraj dwie piękne kolorowe sukienki dla chorej przyjaciółki.

Odpowiedzi prosimy przesyłać na biblioteka@sp4koscian.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz